Bende baktım benim de yok sadece hamilelikte yaptırdığım aşılar gözüküyor ama annemin aşı yaptırdığına eminim çünkü aşıyla ilgili anıları var hep ağlarmış bana aşı yapıldığında , hatta suçiçeği aşısı olmana rağmen çok ağır geçirdin der , bir de hepatit testi yaptırdığımda aşılı çıkmıştım, büyük ihtimal sisteme girilmediği için gözükmüyor