Kızlar merhaba benım kızım 14 aylık emıyor ama gunduz memeyle nerdeyse ısı yok dıyebılırım ek gıdalarını yer gunduz ama aksam yemegınde hep sıkıntıdayız ne yapsam yedıremıyorum mesela bugunse bıber dolması vardı kıymalı yemedı sonra meme meme dıye tutturdu gece sabaha kadar 5 kere kalkıyorumdur ben nasıl kesebılırım gece emzırmeyı? Sabır tası dıyolar ama uykuda nasıl surup ona uyurken emerken verıcem anlamadım