Dbt3401 1 saattir yanına yatıp pışpış yapıyorum. Saçlarımı yoldu, burnuma kafa attı,gözüme parmak soktu. Boynuma yüzüme tekmeler savurdu, uykuya direndi oyun istedi. Ama ben pes etmedim ve uyudu şükür. Baya Bi uğraştım valla. 10 ay 2 günlük benimki de. Önceden kucağa alıştırmıştım kucağımda pış yapıp sallıyodum. Ama büyüdükçe zor oluyo öyle. Ayakta sallamayı da denedim ama sevmedi. Yanına yatıp pış pış yapmak en iyisi 😃