Bebeğim 48 günlük doğduğunda göğüs ucum küçük olduğundan tutmadığı için silikon uç kullandık 1. Haftada küçük bir sarılık atlattı hem o yüzden hemde sağma makinesi uç çıkartır diye sütümü sağıp biberonla vermeye başladım mama kullanmaktan iyidir içsin de nasıl içerse içsin dedim bi ara dedim biberonu bırakayım bana alışsın gece boyu kendimi emzirdim 2 saatte bir 15 dk sağ 15 sol olacak şekilde ama bu seferde mastit oldum biberona devam ettim günde 1-2 kez deniyorum şimdi silikon ucunda bıraktı beni tutuyor ama hazıra alıştığı için 5-10 dakika sonra sıkılıyor ağlıyor emmiyor beni beni emmemesi iyi mi kötü mü kötüyse tamamen kendime nasıl döndürebilirim