Bugün öğlen 14.00 gibi 1. Ay Hepatit B aşımızı olduk oğlumla. Ateş gibi bir durum olmadı ama uyku hali mevcut. Uyandığında altını alıyorum emziriyorum memedeyken uyuyo ve öyle kalıyor. Normal mi bu kadar uyuması acaba yaşayan var mı? Normalde bu kadar uyumuyor çünkü