Kızlar ya 2 aylık (10 hafta ) kızım var. Allah’a şükür sağlığı her şeyi yerinde . Öyle sancılı gazlı bi benekmdeğil. Tabi ki kararı kadar. Ama uyumuyor arkadaşlar ya hatta uyuyamıyor. Gözleri kıpkırmızı oluyor, huysuzlaşıyor ama bi türlü uykuya geçemiyor. Uyusa bile gözleri açık ve en fazla 15 dakika falan uyuyor. Çıt olsa hop hemen kalkıyor.
Karnı tok, sütüm yetiyor çok şükür, altı temiz gazı da yok ama bu kız neden uyuyamuyor arkadaşlar?
Bilhassa gündüzleri uykuya geçmekte zorlanıyor. Maşallah sübhanallah son zamanlarda geceleri güzel uyuyor. Maksimum 3 kez falan emziyorum. Ama gündüz gözleri fal taşı gibi. Çok üzülüyorum ya kurban olurum gözlerimin içine bakıyor resmen ya 😭😭😭 damla vs kullanmak pek istemiyorum yani iyi değil diyorlar vicdanım el vermiyor. Ne yapayım arkadaşlar bi akıl verin. 😭😭