yeniannelik_ 7 buçuk aylık çocuğum hiç susmuyor sürekli mızmız sürekli ağlıyor uyku uyumuyor artık isyan bayraklarını çekmeye başladım. Bu aylarda böyle olan var mı neden oluyor ne kadar sürer 😢
cicek10 yeniannelik_ hep böyle miydi Bazı bebekler böyle maalesef ama kısa zamanda geçer inşallah çünkü bundan sonra her şeyin daha çok farkında oluyorlar
SetenayCo yeniannelik_ Diş dönemine girmiş olabilir mi? Bol bol kucağınıza alıp temas edin. Hatta üstünüzü çıkarıp ten teması yapın. Sakin ninnler söyleyip kucağınızda hafifçe sallayın ya da evi gezdirin. Bir de uygulaması çok zor biliyorum ama siz de saknliğinizi koruyun. Bebekler sünger gibi annelerinin stresini çekiyor. Miniğinizi sağlıkla büyütün 🦋