Perikizi83 benim bebeğimde kolik şuan 3ay 7 günlüğüz bende sizin gibi endişelenmiştim aşıdan sonra ateşlenir mi zaten ağlayan bebek daha da çok ağlarmı diye ama değişen bişey olmadı zaten çok ağlıyordu o günde bi kaç gün sonrada aynı ağlamaya devam etti yani ateşi falan da çok şükür olmadı inşallah sizin bebişde de olmaz 🙏🏻 Bende sizin gibi tek başıma bakıyorum kolikliği zamanla azalıyor tamamen bitmedi bizim ama az da olsa azalma var gibi Allah yardımcımız olsun inşallah kolikliği atlatır hemen bebişlerimiz 🙏🏻 3. Aydan sonra az da olsa rahatlarsınız ☺️ Ağlama bitmiyor ama az da olsa rahat nefes alabiliyorsunuz kimi bebek tam 3 aylık olduğunda bırakıyormuş benim bebeğim bırakmadı daha inşallah sizin bırakır