İyi akşamlar arkadaşlar, iki gündür demir ilacı kullanıyoruz çocuğun huyu değişti, ne duruyor ne oturuyor ne yatıyor yapacak aktivite kalmadı evde, tırlatmaya az kaldı😂 4.aydayız atak dönemi biliyorum ama bu ataktan farklı, normalde günde bi kez kaka yapar bugün parça parça 3 kez yaptı, Bestiron kullanıyoruz bu arada