[silindi] hanımefendi ne kadar çok seviyorsunuz size göre yanlış olan şeyleri linç etmeye ben başıma geleni ve nasıl hallettigimi yazdım hangimiz bebeğimize bir gram dahi şeker vermedik yada hangimiz bebekligimizde şekersiz şeyler tükettik benim bebeğim bir gram anne sütü almadı başka çarem yoktu günde iki kez verdim posta o kadar çok yorum gelmiş tavsiye verenler falan onları geçti bir tek benim yazdıklarımı mi yaptı acaba niye bu kadar tepki veriyorsunuz anlamadım sanki zehir ver demişim gibi konuşuyorsunuz 🙂