Su-1 Merhaba anneler sutum gelmediği ve bebeğim memeyi her şekilde net bir şekilde red etiği icin mamayla besleniyor 35 günlük 3 saat yada maximum 4 saatte bir 60 cc aralarda 1 yada 2 defa 90 cc yapıyorum dr söylemiyle fakat mama kutusunun arkasını okuduğumda her öğün 90 cc vermem gerektiği yazıyor kafam çok karıştı kızımda kolik her ağladığında mama versen her türlü alıyor havada kapıyor hatta ama fazla veripte çok rahatsız ederim diyede endişeleniyorum ne yapıcağımi sasiriyorum siz nasıl veriyorsunuz mamayı ?
Deletedmom006 Su-1 doktoru dinle. Zaten arada 90 veriyormussun. Kilosu nasil. Genelde kiloya uygun veriyorlar mamanin cc ni doktorlar