limonata0033 ben kullaniyorum günde eczaci 2 damla dedi ama bebeğim gaz konusunda baya sorunlu. Günde 5 6 defa 3 damla veriyorum ama 1 2 defa faydası olmuştur … anne sütü veriyorsan bebeğine kimyon çayı iç ben baharatcidan aldım çok kaynamadan ocaktan alıyorum içiyorum.. biberonla biraz koydum bebeğime 3 4 yudumda icirdim şükür dün geceden beri pıt pıt çıkıyor sürekli masaj yapmiyorum bile. Hemde bebeğim aşırı sorunlu gazli bir bebek inşallah faydasini görürsün. Mama veriyorsan mamasina kat mutlaka