hilal2022 Bebeği böyle olan var mı sütümde var hatta biraz mamada verdim bu ay ama hiç almamış sizin başınıza geldiyse böyle bişey neden kilo almamış bebeğiniz biliyor musunuz yarın kan testi yaptiracagim 😞
Nefess15 hilal2022 benim bebegım de ücüncü ayında az gram almıstı diğer ay toparlandı dönem dönem bence cocuklarda oluyor
Tweetyy hilal2022 4.ayda bizimde 300 gram almıştı çok üzülmüştüm ama forumda pek çok bu durumu yaşayan anne gördüm. 3 -4 ayda oluyor genelde sanırım kilo yavaslamasi. Sonraki ay normale dönmüştü korkma bence önümüzdeki ay gidişata göre bakarsıniz ekstra mama gerek var mı
F-Duru26 hilal2022 hilal2022 ayni şey başıma geldi 100 gr almıştı sadece doktor mama ve ek gıdaya başla demişti 5 aylık oluştu ama ben 5 ay 10 gunlukkenn başlamıştım mama da verdim ama icmedi geceleri vermeyi planlıyorum uykusunda
hilal2022 Nefess15 gerçekten mi beni çok rahatlattiniz boşuna kan aldirmiyim mi yani siz bir şey yaptınız mı
Nefess15 hilal2022 siz bilirsiniz ama ben istedği tetkikler yaptırmadım özele gidiyordum daha sonra devlet hastanesne gittim ordaki doktor normal dediği için yaptırtmadım bende ayrıca kızım düşünün on gğnde 80 gram almıstı ve emzik verdüim içinde emmiyordu oda bizi eksiye düşürmüştü
hilal2022 Tweetyy mamayı kilo alsın diye vermedim sadece sütünden emin olamadigim zamanlarda veriyorum ama herkes bunu yasamissa normaldir
Nefess15 hilal2022 süt yaramaz diye bir terim kesinlikle yok boyu da gayet güzel uzamış kafanıza takmayın bu aylarda olabiliyor
Liya_14 hilal2022 merhaba bacım benimde kızım az almıştı bu ay şuan 4 ay 2 günlük 5.605 gr doktoruyla konuştum kıloyu geç aldığını fark ettim doktor kızın çok uzun boylu olduğu için öyle dedi üzülmeyın her bebek farklı oluyor