Oğlum 7 ay 19 günlük. Ek gıdayı bir türlü kabul etmiyor. Zar zor çorba içirebiliyorum. Ne meyve süzgecindeki meyveler, ne sebze haslamalari, ne yogurt.. hiçbir şey sevmiyor, istemiyor, tükürüyor ağlıyor. Hele şu tükürme huyu öyle kötü ki. Çok hasta malesef antibiyotik kullanıyoruz şırıngayla baya ileriden sıkıyorum ilacı ağzına, onu bile tükürmeye calısıyor. Zar zor bir kaç kaşık çorba içirdim tükürmeye basladi, iyileşsin diye mecbur biberona koydum verdim yeter ki içsin dedim. Tatlı bir şey verirsem hiç tükürmüyor beyfendi, ben bebeğimi nasıl ek gıdaya alıstırıcam nerdeyse 8 aylık olduk lütfen fikirlerinizi söyleyin. Neyse ki kilosu iyi hem yemeyip hem de doktor çok zayıf yeterli beslenemiyor dese iyice kafayı yerdim😭 Ama kilosu iyi bile olsa artık vitamin alsın güzel beslensin istiyorum..