Kızlar merhaba. Oğlumun önce yanağında farkettik. Sinek ısırığı sandık ve vucudu kaşınmaya başlayınca bir soyduk bacaklarında kollarında bunlar var. Nedir bu sizce? Akşam iki üç çatal nuddle yedi. (Ayda yılda bir yeniyor evde o da azıcık yiyor diye sorun etmedik) ama ilk defa böyle oldu. Yemekten sonra olduğunu düşünüyoruz. Ama onunla alakalı da olmayabilir. Sizce nedir bu yarın sağlık ocağına götürsem bakarlar mi? Hastaneye mi sevk ederler oyleyse direk oraya gideyim Diye soruyorum.
