momma Kızım 12,5 aylık. Uykuyu çok seven bir bebek olmadı hiç. Yaşına girdiğinden beri ikinci uykuya çok direniyor azı dişleriyle de karıştı tabi bir de bu süreç. Sizin bebekleriniz kaç uyku yapıyor acaba 12 aylık bebek anneleri??
BelisMelis411 momma bende sumkosede durayım 13 aylık 1 uykuyu denıyorumm2-3 gundur gecelerı sabkı daha az uyanıyor gıbı 2 uyku yapınca kalkıp oturuyordu gecelerı gibime geliyoe bir kaç gun daha deneyecegım suanlık ıyı gıdıyoruz bırde grce beslenmesını kessem cok iyi olacak.. valla onu beceremem dıye cok tedırgınım. Cunku suyla kanmıyor benımkı.. yırtıyor kendını
momma BelisMelis411 aynı durumdayız malesef gece beslenme konusunda çünkü biberonla uyuyor hep. Mama uyku desteği bizim için sallamasam bile mamasız uyumaz. Nasıl bırakacam bilmiyorum. 🤦🏻♀️ 1 uykuda kaç saat uyuyor peki ve gece uykusuna kaçta geçiyor?
BelisMelis411 momma suan uyuttum evdeysem 8 en gec 9 da uyuyor. Yanı evde olmaya calısıyorum genelde. Tek uykuda bazen 3 saat bazen 2 bugun 1.5 saat uyudu mesela. Ama gece uykuau toplamda 11 saat uyursa mızıklanmıyor gunduz bunu farkettım gunduz ve gece uykusu toplamda 13 saat olması lazım ortalama. Onu denklemeye calısıyorum genelde 😂
momma BelisMelis411 bende şimdi uyuttum gündüz 1,5 saat uyudu normalde daha uzun uyuyordu tek uykuyu. Ama bu sefer ikinciyi uyumadığı için saat 5ten sonrası bana geçmiyor aşırı huysuzlanıyor aslında 2 uykuya ihtiyacı var gibi ama çok direniyor şaşırdım kaldım valla ya🙈🙈
BelisMelis411 momma sabah kaçta uyanıyor ? 7 den sonra uyanıyorsa 2.uykuyu yapmaması normal valla benmkıde mızıklanıyo ama saat 7 de baslıyo mızıklanması yedırıp ustunu altını degısıp bu saat oluyo bıde hunars huy ettı altını ayakta degısıyoruz valla cok zorlanıyorum ya uykuda zorluyo tabı gecelerı kalkıp oturursa yandıgımın resmıı.
momma BelisMelis411 bazen 7:30 bazen 7:50 gibi ama dişlerden dolayı çok kalkıyor gerçi geceleri 🙈🙈 bende çok zorlanıyorum kalkıp oturursa ya 1 yaş hiç iyi gelmedi bizee aşırı sinirli mızmız ağlak oldu zaten kolikti 3 ay ağladı tam düzeliyor derken yine bi atağa girdi bu yaşıyla. Yeni yeni huylar edindi istediği olmayınca kıyamet koparıyor🤦🏻♀️
BelisMelis411 momma valla cok iyi ablıyorum bızımkıde koluktı gecelerı 8-11 arası aglıyordu bebekken sonra uykuya dırenmelerı basladı. Kırmızımısıga bakıp bakıp uyutturuyodum kırmızı ısık gorunce sakınlıyodu ah nelr cekmısım dıyorum. Valla heryerde okuyorum 7 de en gec 7:30 da uyanması gerekıyor dıye gecelerı surekkı uyanıyorsa sıkntı dedıgın gıbı belkıde ataktadır ve bu bır surectır en fazla 1 haftada gecıyor ataklar diye biliyorum allah yardımcınız olsun. Doktorumuz bıze sey demıstı 2. Uykuyu uyumak ıstemıyorsa zorlamayın ama odasına goturun sakın bir zaman gecırsın orda dıyodu ben o sekılde idare etmeye calısıyodum o zamanlarda. Valla cok zor yaaaaa
BelisMelis411 momma hayır valla önceden öyleydı ama hastaneye yattıgımızdan berıdır sallıyorum malesefkı
Sema-nehirasel Benim kızımda 15 aylık. Doğduğundan beri uykusu hiç düzenli olmadı. Eğer evde ses yoksa sabah 1 saat öğleden sonra 1 saat uyur. Gecede 9 da yatar tabi ayağımda sallarim ve mama içerek. Ama sonrasında saat başı mızmızlanir sürekli piss piss yaparım. Kesintisiz ne zaman uyuruz hiç bilmiyorum ama o günü sabırsızlıkla bekliyorum😊