Bzhfhd Kizlar yeni dogum yaptim 3 4 gun oluyor . Normal dogum yaptim alt tarafimda dikis var bugun makatimda biraz acı hissettim sanirim makatta sislik var gibi oyle gozukuyor . Yasayan var mi bu durumu gecer mi . Artik doktora gitmek istemiyorum :((((
EgeVeDemirinAnnesi Bzhfhd benimde doğumdan 1 hafta sonra oldu hemoroid gibi olurmuş doğumlardan aonra doktorum ıkınmayla alakalı geçecek zamanla dedi progtolog krem verdi şuan bebeğim 4 aylık düzeldi bayağı sadece kabız olmamaya ve çok ıkınmamaya dikkat et ☺️ Geçmiş olsun
kurabiyem28 Bzhfhd korkutmak istemem ama benimkinin şekli bile değişti. Çok zorladılar. 8 ay oldu hâlâ Ağda yaparken moralim çok bozuluyor.
Bzhfhd EgeVeDemirinAnnesi cok tesekkur ederim makatta sizlama aci var miydi ? Sanki afedersiniz kakam ucunda kalmista cikmiyormus gibi hani aci var Suan hem dikis acisi var oturamiyorum yuruyemiyorum bir de bu cikti korkuyorum artik
EgeVeDemirinAnnesi Bzhfhd evet sızlama ve acının dışında tuvaletimi tutamama durumu da yaşadım ben maalesef 🥺hemoroid oluşabiliyormuş normal bir durum dedi benim doktorum ama siz isterseniz yine de bi doktora görünün farklı bişe olmaması açısından ☺️
Sema-nehirasel Normal doğumda ıkınmaya bağlı hemoroid oluşabiliyor. Doktora görünmenizde fayda var krem hap verebilir yoksa daha da ilerlemesin, geçmiş olsun