Deletedmom_73 Lütfen yardımcı olurmusunuz klavyem açılmıyor ilk giriyorum yorum yapabiliyorum ama 2. Yorumu yapamıyorum?
Findikzadem Yagmuurr bendede aynı problem oluyor kapatıp denedim yine aynı şekilde oluyor ama altta reklam çıktığı zaman klavye açılmıyor