Bebeğim 1 aylık anne sütüyle besliyorum. Sağdıkça artmıştı sanırım eskiden 15 dk da 70 cc çıkıyordu hatta bi sabah 15 dk da 90 cc çıktı. Sonra üç gün sağmadım. 3 gün sonra sağınca akşam 30 dk da zar zor 70 cc çıktı. Sonra moralim bozuldu sağmadım. Sütüm tazyikli bu arada sıkınca fışkırıyor bayağı. Sütü sağmazsam azalır mı sütüm bir kötülüğü olur mu