Kızım 11 aylıkken yürümeye basladı su an 17 aylık ve halaa parmak ucunda yürüyor. Hiç tam basmıyor drğil ama genelde parmak ucunda ve koşarken hep parmak ucu. Yürütece toplasanız 10 kere koymusumdur o da kısa süreli. Otizm harici söyleyebileceğiniz bir neden var mı