Merhaba kızlar 4,5 aylık kızım bir haftadır 4 gündür antibiyotik alıyor hırıltısı geçmedi balgamlı ara ara öksürüyor yarın kontrolümüz var eğer doktor geçmediyse hastanede yatacak dedi endişeliyim.
Nasıl ilerledi süreç kaç gün kaldınız serum hava mk verildi