Evamm001 her çocuğun gelişimi farklıdır , benim kızım çok erken başladığı için 1,5 yaşındayken konuşuyordu. mesela 8 aylıkken dışarı çıkmak istediğinde şapka diyordu,türkçe zor bi kelime ama ben Azerbaycanlıyım bizde papağ deniyor kızımda papağ papağ diyordu 😁