Hghghghghg Kızlar 3 buçuk ay oldu doğum yapalı ilk defa yaşıyorum bugünler de karnımın içi oynuyor sankı boyle tık tık sankı bırsey varmış gıbı buarada normal doğum yaptım ?
Giraysmom20 Hghghghghg çok normal, rahim toparlandığı için oluyormuş, sırf onun için doktoruma gitmiştim acaba sorun ne diye, vücud kendini toparlıyor endişelenme demişti