Ruzgaarbeey bu bulduğunuz kişiye bağlı maşallah ben çok memnunum bakıcımdan. İlk hafta ağlayarak gittim işe. Ama zamanla alıştım ve gördüm ki gayet iyi bakıyor. Emanet çocuk elbette gözünü üstünden ayırmıyor. Ben banyo yaptırmasını istemiyorum, parka götürür, kitap okur, oyun oynatır, yemeklerini ben belirler tarif veririm o yapar. Annem veya kayınvalidem onun kadar dinç değiller mesela ben eminim kendi annem bile tv izletirdi. Benim ders programım değişti (öğretmenim)sonradan biz 5 gün 3 buçuk dedik ama 2 gün yarım oldu . Bazen alıyorum bazen bırakıp işlerimi hallediyorum. (Bakın ilk hafta nasıl yabancıya bırakırım diyorken şimdi işlerim için bakıcıda bırakıyorum) Karşı taraf bu iyi niyetin farkında ve kendi de iyi niyetli haftasınu işim olunca bana bırak diyor. Veya mesela şuan ara tatil 1 gün getir diye ısrar ediyor. Onunla daha güzel yemek yiyor. Uyurken bana çok direniyor ama onda daha düzenli uyuyor. Bakıcı onun için ciddi bir rutin oldu. Uyku öncesi kitap okuma banyo vs asla rutin oluşturamamıştım ama bakıcıyla rutin oluştu. Burda başlık açmıştım neye dikkat etmeliyim diye herkes eğitimli olsun şöyle böyle diyor ama en önemlisi vicdan.