Janquil sizden destek mi bekliyor
Dilaam e peki napıyosunuz o durumda kendisi geri yatıyor mu? Gündüz de ötyle bizim ki sürekli kalkıyo yatırıyorum ben de büraz bekleyip. Fenalık geldi
Kahvegerek evet üst dişler çıkıyo şimdi de. Bitmedi gitti diş sıkıntıları