Kızlar merhaba benim 40 çıkmadan doktor kontrolüne gittim normal doğum alttan muayene sonrası eve geldiğimde azalan kanamam yoğunlaştı 40 çıktı bir hafta devam etti sonra durdu 4-5 gün sonra yine başladı ve bugün üçüncü gün kanama var adet mi acaba başına gelen oldu mu adet olsa bende 2 gün yoğun 2 gün az oluyordu