gokcedeniz şimdi şöyle ki uyku araları ve uyku saatleri gayet iyi. Biraz daha fazla olsa zararı olmaz tabi. Ama 4 uyku ile yarım saatten 2 saatte az süre değil. Mutlaka evdeyken her uykusunu beşiğinde uyusun. Uyuduktan bir beş dakika sonra sakince alıp beşiğine yerleştirin. İlk zamanlar hemen bölünür uykusu ama zamanla alışır. Uyku rutinlerine yatak odasında başlayın. Gündüzde olsa muhakkak yatak odasında uyusun. Bebekler rutini çok sever çünkü. Benim bebeğimde genelde aynı her zaman 40 dk falan uyur. Bazen 1-1 buçuk saat uyuduğu oluyor. O da toplasan şu zamana kazar en fazla 5-6 kez 😅 uyku kalitesi önemli süreden de öte. Derin uykuyla 10 dk lık uykusu bazen 2 saatlik sürekli uyandığı uykuya bedel oluyor. Ona uyku zamanının geldiğini gösteren işaretler verin ki ileride de rahat edin. Mesela şimdi altımızı değiştiriyoruz sonra mamamızı yiyoruz ve uyuyoruz gibisinden. Ben her seferinde aynı rutinle devam ediyorum. Tabi ki her zaman tık diye uyumuyor. 2 buçuk saat sürüp sinirden ağladığımı bilirim 😅 ben uyku rutinlerini oluşturmadan önce 3 gün boyunca gözlemledim ve hepsini not aldım. Sonrasında ona uygun şekilde oluşturdum. Sizin aylarınızda 4 uykuydu bizimde. Sonrasında baktım 4 uyku uyuyunca gece uyku saati aşmaya başladı. Son 1 aydır 3 uykuyla devam ediyoruz. Şunu unutmayın bebeğinizi sizden iyi kimse tanıyamaz. O yüzden kimseye çok fazla kulak asmayın. Bebekte yorgunluk, aşırı huysuzluk vs durumu yoksa yeterlidir uykusu. Düzeniniz gayet iyi.