birminikbebekannesi Tnsu Evet çok normal bişey benim de oldu doktora gittim normal bir durum dedi ama kaşık ağrım vardı kistim çıktı 2 tane
Tnsu Tnsu sezeryandan sonra 40 çıkımca adet oldum,şimdi yine ikinci kez olmam lazım ama daha olmadım normal miii
Naz_ve_annesi Tnsu benn 🖐 Merak etmeyin normalmiş düzensizlik olmasi 15 gün gecikti benimde sonra oldu. Ondan sonraki ayda erken oldu hatta düzensizlik oluyormuş doğumdan sonra ama isterseniz bir test yapin içiniz rahat olsun
bilinmeyenkisi123 Tnsu aynısı bende de var canım . Kırkım çıktı kesik kesik kanamam geldi 1 hafta sürdü . Şu an bebeğim 4 aylık ve daha olmadım . Kasıklarım ağrıyor olacak mıyım bilmiyorum
Tnsu Naz_ve_annesi çok teşekkür ederim ya ,içim rahatladı biraz doğumdan önce hep aynı gün olurdum diye korkmaya başladım daha yeni bebeğim 2 aylık çünkü
Naz_ve_annesi Tnsu Ne demek canim rica ederim😊🌸 Stres yaptigimiz icinde olmuyor bekleyin biraz daha olmazsa bir test yaparsiniz ama duzensizlik olması çok normal