12 aylık bebeğim dün sabahtan beri ateşi var. Akşam 39 u buldu ateşi acile gittik. Çocuk doktoru yok diye bi şey yapamayız dediler şurup içirdiler sadece. Şurup etki etti geceyi rahat atlattık ama sabah gene çıktı. Dolven verdim ateşi düştü ama akşama doğru gene çıktı calpol verdim çok etki etmedi 38 civarı seyrediyor ateşi. Başka bi hastanenin acile mi götürsem ya da yarını bekleyip normal polikliniğe mi götürsem sakin olur diye malum aciller ağzına kadar dolu hastalık yuvası 😔. Akıl verin tecrübeli anneler ? Napmalıyım ? Ateşi düşürmek için ekstra yapabileceğim şeyler var mı ? Ekstra bi şikayetimiz yok bu yüzden diş olabilir mi acaba diyorum ama bu kadar yükselmezdi sanki diş olsa 😭 vücudu iyi normal sıcaklığı , kafa ve boğaz boyun bölgesi sıcak.