Fneva benim kide 2 aylık küçülmeye başlamış newvit kullanıyorum d vit olrak sağlık odağındaki hemşire d vit ı kes dedi dr u sakin kesme d vit sadece bıngıldak için değil dedi kafa ölçümü normal olarak büyüdüğü için kapamada sorun olmaz dedi genetik ve bebegin yapısı ile alakaliymis birde 18. Aya kadar normal kapanmauanlar için kızımın ki 1 yaşında kapanmıştı işte her bebek farklı gelişiyor