Mavigece ben bındırdım prmak ucu basma hastalığı çıktı kızım 2 bucuk yasında hala prmak ucu basıyor cok dusuyor denge kaybı oluyor kac tane hastaneye gıttık.fızık tedavı vercekler olmazsa amelıyat olck.benden demesi.bence kullanma.duvarlara koltuklara tutuna tutuna oğrensın bırakta.❤️