alpmom1 2 günde bir mayalıyorum, peynirci babada manda yoğurdu mayası var ondan almıştım onu devam ettiriyorum şuan ve tadı çok güzel oluyor olarak bim in altın sütünü alıyorum. İlk zamanlar minik şişelere mayaladm sonra yoğurt mayalama makinesi aldım çok memnunum