Kizimcimmm1 bizimde kültürde üreme saptanmadı bez değişikliği yapmıştım doktora söylediğimde evet ondan kaynaklıda olabilir bir hafta antibiyotik kullandık bugün tekrar test verdik çok şükür sıfırlanmış enfeksiyon ben tedbir amaçlı böbrek ultrasonuda istemiştim oda temiz çıktı geçmiş olsun ateş kusma iştahsızlık yaparsa gidin tekrardan