elfhuma19 Kızlar üst dişlerimiz çıkıyor baya şiş ve beyazlamış dünden beri hapşırma ve hafif öksürük var alt dişler çıkarkende böyle olmuştu üst diişlerdeee böylemi burna serum fizyolojik koyuyorum açılsın diye.