Hanımlar bugün bebeğim 12 günlük oldu 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum ama uyanmıyor altıni açıyorum vucuduna ıslak mendil deydiriyorum ama ne yapsam uyanmıyor şimdi uyandırmaya çalıştım yarı uyur halde 10 dk emdi sonra almadı bidaha memeyi 3600 doğum yaptım şu an 4000 gr kilosu sürekli uyuyor olması normalmi sarılık değeri 2 günlükken sınırdaydı 4 günlükken 14 çıkmıştı doktorumuz iyi artık sarılık degerine bakmamıza gerek yok zamanla biter sarılığı demişti tek sorun hep uyuyor olması ilk annelik deneyimim uyuması bile tedirgin ediyor insanı