Sedaren Bebeğim 2 ay 15 günlük ayak baş tırnagının kenarında iltihap olmuş daha önce başına gelen varmı çok üzüldüm görünce 🥹
theanalikko Sedaren benim bebeğimin el parmağında çıktı. Tırnağı battıysa onj çıkarıp bactroban sürmüştüm geçti. 5 gün günde iki kere sürdüm. Kızarıklık hassasiyet artarsa ilerleme olduğunu farkederseniz doktora götürün 🙃 geçmiş olsun 🙏🏻
BenMathilda Sedaren çok derin kesmemelisiniz tırnakları. Terramicyn krem reçete ediliyor genelde ancak çayla vs temizlerseniz kendi kendine de geçebilir
Cnrgcr Sedaren ben de yaşıyorum aynı şeyi doktor krem ve antibiyotik verdi bence hemen git doktora canım diğer tırnaklara da bulaşıyor gittikçe kötüleşiyor