gizemilayda slm hanımlar sezeryan sonrası bebekte balgam olması durumda nasıl gectı bişey kulanılıyormu tecrubenızı paylasırmısınız
Bayanelaaa gizemilayda bizimde emdikten sonra balgamlı gibi oluyordu ve hayla olmaya devam ediyor tıkalı gibi sanki 🤷♀️ sağlık ocağında bi problem olmadığını bebeğin fazla emdiginde yada sütun yağlı olduğunda olduğunu söylediler
Eylul03 gizemilayda benim başıma geldi 1 ay dolduktan sonra burnunu serum fizyolojikle yıkamaya başladım aspiratöruyle çektim odasına sogania ikiye bölüp 3 5 karanfil batırıp odasına koydum günlük odasını havalandırma da fayda var
gizemilayda teşeküredrim hanımlar serum fizyolajıkle temızledım gercekten nasıl cıktı bıraz olsun rahatladı sagolun😘