Merhaba bebeğim tam bugün 9 aylık oldu ve 6 aydan beridir eli ağzında dişleri bir türlü çıkmak bilmiyor en son 15 gün önce 8.200 dü kilosu ve beslenmesinde çok yıprandığımı fark ettim. 1 hafta öncesine kadar kendisi memeyi bıraktı ama bu zamana kdr 4 kere meme reddi ile mücadele ettim artık pes ettim. Formül mama ise normalde 180-200 içmesi gerekirken 120 zor içiriyorum. Özellikle şu dönem hasta hiçbir şey içmek yemek istemiyor sürekli peşinde mama ile dolanıyorım yanlış yaptığımın farkındayım ama aç gibi geliyor bana. Yardıma ihtiyacım var beslenme konusunu çok kafama takıyorum ve napcağımı ne kadar sürede ne kadar mama vermeliyim hep bi kaygı düşünce var kafamda. Oluruna bırakınca kendimi suçlu hissediyorum bari en azından ek gıdayı bi süre sonra yer mamasını yesin modunda takılıyorum bilmiyorum çok yükleniyorum kendime ama sanırım tavsiyeye çok açım :/