Esra0508 Formül mama kullanıyorum. Kutu üzerinde 40 derece sıcaklıkta mamanin karıştırılması gerektiği yazıyor. Ama bir kaç yerde 70 derece su ile karıştırılmalı mama içinde bakteriler ölsün diye duydum. Tecrübeli anneler cevap verirse çok sevinirim.
ervakusunannesi Esra0508 50 derecede hazırlayıp 30 dereceye inince içiriyorduk yanlış hatırlamıyorsam ilk ay kullandık sadece 🤷♀️
TheBaby Esra0508 Ben önce suyu hazırlıyorum içebileceği şekilde 210 cc diyelim. İçine 7 ölçüde mama atıyorum çalkalıyorum. Bu kadar
berkinannesi_ Esra0508 ilk biberona suyunu katıyorum 120 cc içindeki kaşıkla 4.5 biberona katıyorum silikon kaşıkla karıştırıp bebeğime veriyorum.Ben çalkalamıyorum çünkü gaz yapıyor
Handegktn 70 dereceyi içemez çok sıcak bileğinize damlattığınızda yakmayacak kadar olacak bizim vücut sıcaklığımız kadar 37 derece civarı olması lazım
Esra0508 Handegktn 70 derece de mamayi koyun 40 da diyorlar. Ben 40 derece de mama koyuyorum ondan merak ettim
Asil1602 Elizabet26 Fiyatu Çok uygun gıda dereceleri var kalmadı artık bileğe bakarak ölçmek tavsiye ederim bebeğiniz hep aynı ısıda içer karnıda ağrımaz
Asil1602 Esra0508 Çok araştırdım ve zamanla kendim doğruyu buldum 40 derece kesinlikle homojen dağılmıyor ilk zamanlar bu hatayı yaptım içene kadar buz oluyor 52 derecede mamayı koyuyorum güzelce karışıncaya kadar biraz iniyor derece ve veriyorum bebeğin karnı ağrımıyor soğuk olupta aylardır bu şekilde yapıyorum tavsiyemdir
Esra0508 Asil1602 benim kızımda çok gazlı acaba ondan midir? Dediğiniz mantıklı bir de böyle deneyeceğim teşekkür ediyorum.