Laviniaaa_ Merhaba arkadaşlar sezeryan oldum 58 gün oldu hala kanaamam devam ediyor başlarda azar azar leke leke gün gün artmış şekilde devam ederdi ama kırktan sonra daha fazla arttı hiç azalacak gibi durmuyor normalmi acaba 🙄
Svcnylmaz Laviniaaa_ ben de sezaryenle doğum yaptım doğumdan sonra 56 gün oldu kanamam 40ım çıktığında doktora kontrOle gitmiştim 3 aya kadar kanama gelmesi normal demişti
MelindaMelisa Laviniaaa_ Benim 62 gün sürdü😔40 kontrolümde hala rahim tam toparlanmamış demişti doktorum
beyazbeyza Laviniaaa_ bende senin gibiydim 40 üstü diye adet başlangıcı yaşamıştım doktora gittiğimde adet görüyorsun demişti
MelindaMelisa Laviniaaa_ Rahim toparlanması ortalama 40 gün sürdüğü için kanamamız o kadar oluyor.Korkulacak bişey değil toparlanmaması☺️Zamanla eski halini alıyor
Mucizexx Laviniaaa_ benimde öyle 40geçti bi hafta sonra dört beş gün geldi sonra bitti biraz zaman geçti yine geldi dört beş gün sürdü