Kızlar merhaba ikizlerimden biri ağzında tutuyor asla yemiyor ve tükürüyor bunu huy haline getirdi 1.5 yaşındalar ağzında tutuyor yatana kadar tutup finalde tükürüyor su veriyorum yok çiğne diyorum gösteriyorum yok buna kesin önerisi olan varmı acaba