Kızım 1 yaşında ve hiç emmedi o kadar çok içimde kaldı ki ne anlatabilirim ne kimseye yansıtabilirim kolikti erken doğdu derken sadece 1 ay süt sagip verebildim başka da yok devamlı mama kimse yanlış anlamasın mamayi kötüledigimden değil çok da güzel kilo aldı ama benim içimde hala sütümü bur yudum da olsa içsin isteği var tekrar sagsam süt gelir mi şimdi diyen olur dene biz nerden bilelim diye ama insan birisi umut olsun istiyor uzun süre sagmadiktan sonra tekrar sütü gelen oldu mu