ruveydaensar daha cok kücük ama ya… benim oğlum da geceleri hiç uyumazdı o dönemde. Gerçi hala tam uyumuyor 🙄 başından beri gece gündüzü öğretmeye çalıştım simdi düşünüyorum da ilk dört ay rahat bıraksaydım onu keşke diyorum… kendimi de onu da zorladığım dönemler oldu.
6.ayda olumlu manada cok değişiklik yağdık o biraz daha kolaylaştırdı hayatı. Para verip eğitmenden Uyku eğitimi de aldık ama uzun soluklu olmadı. Ağlamasına kıyamadım cok. Şu anda gece boyu canıma yapışıyor meme diye ama tekrardan uyku eğitimi vermeye gücüm yok…
Cok güzel uyuyan bebegi olan bi arkadaşım vardı dördüncü ay atagında alt üst oldu perişanım diyor..
İstersen biraz bekle