Tulay09 ucretli degil ama devlette yaptirmamani tavsiye ederim. Ben devlette anestezi teknikeriyken ameliyathaneye bi suru sunnet bebeklerini getiriyorlardi. Bir basina odada birakiyolardi, aglayani susturan yok çiş yapsa bakan yok, insanlarin nasil vicdani var, ameliyat olcagi zamanda ameliyatimi birakir yerime baskasini koyar gider o cocuklara bakardim onlari sustururdum severdim , benim en sevdigim zman sunnet zmaniydi minnak minnak bebekleri cocuklari seve seve doyamazdim. Ameliyat sirasinda korkmasinlar die oyun oynardim sarki soylerdim. Bu tavsiyelerimi kendi yakinlarimada soyledim, hastaneden izin alarak ameliyata anne veya babasi olarak onlarda yanlarinda girdi