Cansuu61 Arkadaşlar humana kimyonlu rezene çayı aldım bebeğimin gaz sorunu için fakat çok ağır anason kokusu ve tadı var bu normal mi
larapinar Cansuu61 rezenenin kokusu öyle oluyor canım😊 humana almana hiç gerek yok direk aktardan tohumu al ve gaz içinse kimyon tohumuda al ikisini birlikte demle ve iç bebeğin gazına çok iyi geliyor, ben humanadan hiç fayda görmemiştim