Selam anneler.
=> Bebeğim çok güzel mama yiyordu benide emiyordu ama bu ara hem mama hem meme emmek istemiyor evde gezerek kucakta zar zor yediriyorum. Sebebi ne olabilir böyle bişey yaşayan varmı aranızda.
=>Birde 3-4 ay bebekler kilo ve boyu kaç 3.ay kontrolümüzde kilomuz biraz düşük demişti doktorumuz.
=>Bir sorum daha olacak menenjit aşılarınızı kaçıncı ayda oldunuz bize iki aşı verdi doktor 3.ay sonunda yaptırdık erken diyenler oldu ve 2 aşıyı aynı anda olmaması lazımdı diyenlerde var. Doktorumuz problem olmaz dedi bende ona güvendim. Aşılarımız Nimenrix ve Bexsero