İki aylık bebeğime 90 cc mama veriyorum anne sütüde alıyor doktorumun önerisi 60 cc di mamayı veriyorum bitiyo biberonu alınca çok ağlıyor acaba doymuyor mudur burda mama bırakan bebekleri okuyorum şaşırıyorum hiç kızımın mama bıraktığını görmedim patlasada içer sizce ağlama sebebi biberonu çekince doymadığı için midir ona göre mama miktarını çoğaltıcam