Boya yıkandıkça akar gibi bir durum var ama asıl olay kestirdikçe saçtan gitmediymiş. Yani ben siyaha boyuyordum saçımı evde. Sonra kuaföre gittim, renkli boyamak için. Neredeyse bir senedir de boyamamıştım, akmıştır diye düşünüyordum yıkama ile. Ama kuaför o iş öyle değil, boya hala saçında, ancak kestirerek kurtulursun dedi.