1 haftadır geçmeyen öksürük 3 defa doktora götürdük antibiyotik yazdılar geri gönderdiler.Ve bugün içime bir kurt düştü ve tekrar götürdüm.Doktorlara siz bu çocuğun neyi car sağına soluna bakmadan gönderiyorsunuz dedim akciğer filmi ve kan tahlili istedi kan temiz dedi fakat film kötü çıkmış dedi.Benim beynimden aşağı kaynar sular döküldü resmen zaten panik atağım 🥺hocam çok mu kötü atlatır dimi dedim atlatır ama biraz zaman alır dedi 🥺ne olur bebeğime dua edin hamile anneler, yeni doğum yapmış anneler kimin duası kabul olunur bilinmez 🤲birde Allah kimsenin başına vermesin ama böyle bir şey yaşayan yada çevresinde olanlar tecrübelerinize ihtiyacım var ne yapmalıyım.nelere dikkat etmeliyim.Normal de antibiyotik kullanıyor ama bir de iğne yazdı.