Bu gün sünnet olduk. Önce popodan sakinleştirici verildi. Sonrasında bekletip pipisine iğne vurup uyuşturdular. İşlem yapıldı eve geldik. Galiba iğnenin falan etkisi geçtiği için çok ağladı. Susmayacak sandım. Yarım saat kadar ağladı galiba. Klinikten çıkmadan şurup vermişlerdi. Eve gelince doktoru aradık tekrar şurup verdik. Şu an daha iyi kendinde.
Doktor her altını açtığımızda gazlı bez üzerine mustela pişik kremi sürmemizi söyledi. Kartın bardağı yapışma olursa kullanırsın dedi.
Pişik kremi sürmek oraya normal mi yani burada hiç öyle bişey okumadım. Tabi doktor daha iyi bilir ama ne bileyim uyuşturucu etkili kremlerden sürmeyin dedi. Sizde süreç nasıl ilerledi. Gerçekten panik bir insanım ve içim gerçekten paramparça oldu. Yüreğim sızlıyor.